اخبار

کارگاه رایگان بازاریابی رویدادEvent Marketing(با همکاری دانشگاه تهران)

بازاریابی رویداد چیست؟
بازاریابی رویداد یک استراتژی ترویجی تبلیغاتی است که شامل تماس رو در رو بین شرکت ها و مشتریان آن‌ها در رویدادهای خاص مانند کنسرت ها ، نمایشگاه ها و رویدادهای ورزشی می‌باشد.برندها از سرگرمی‌های بازاریابی رویداد (مانند فیلم ها، کلیپ ها،کنسرت ها و مراسم ها) برای بدست آوردن مشتریان از طریق ارتباط مستقیم و نمایش‌های تعاملی استفاده می‌کنند. این عملکرد مشتریان را تا زمانیکه دراین مشارکت حضور دارند مشتاق نگاه می‌دارد.یک کمپین بازاریابی رویداد موفق، ارزشی فرای اطلاعات یا خدمات محصول را فراهم می کند. تخفیفات، نمونه رایگان، مؤسسات خیریه و یا رویدادهای شاد و مفرح به مشتریان حس رضایت از حضور را می‌دهد، نه اینکه حس کنند تنها در یک برنامه بازرگانی زنده حضور پیدا کرده‌اند.هدف از بازاریابی رویداد قرار دادن افراد و گروه‌های خاص و گردهم آوردن آن‌ها در محلی مشخص جهت ارائه محصولات یا خدمات می‌باشد.

Event Marketing

فرصت‌ها در بازاریابی رویداد :
ـ
انتخاب بازار هدف درست
ـ خلق تجربه
ـ بجا ماندن خاطرات در ذهن مشتریان
ـ فرصت تعامل و ارتباط با مردم، مشتریان، خریداران و فروشندگان
ـ ایجاد یک احساس دوست‌داشتنی به همراه روابط طولانی مدت

قدرت بازاریابی رویداد :
بر اساس مطالعات انجام شده توسط مؤسسه بازاریابی رویداد در سال ۲۰۱۲ :
۵۸% از شرکت کنندگان در بازاریابی رویداد، محصولات ارائه شده را پس از رویداد خریداری کرده‌اند.
۸۶% از خریداران به مشتریان دائمی تبدیل شده‌اند.

تقسیم بندی رویدادها : 

  •             کنسرت‌ها
  •             نمایشگاه‌ها
  •            رویدادهای ورزشی
  •            سایر

    “مطالعه موردی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه”

    پنج میلیون گردشگر درطول برگزاری مسابقات جام‌جهانی ۲۰۱۸ وارد روسیه شدند که درآمد حاصل از آن بیش از یازده میلیارد دلار بود.

    پیش نیاز ندارد

    • منابع آموزشی: مستندات کارگاه +  کارت هدیه به مبلغ ۱۰هزار تومان بابت خرید از سایت داده تا دانش (d2k.ir)
    • زمان برگزاری دوره: پنج شنبه – ۲۶ مهر ماه ۹۷ (ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰)    مدت ساعت دوره:  ۲ ساعت

    ثبت نام رایگان

     

     

سفارش طراحی اینفوگرافیک

دیدگاه شما چیست؟