پروژه ها علمی و فرهنگی

CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟

CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار می‌رود.سازمان‌ها با استفاده از CRM – Customer Relationship Management- می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند. این طرح به سفارش پایگاه تخصصی اتاق مدیریت ارتباط با مشتری توسط تیم اینفوگرافیک طراحی شده است.

برای مشاهده در اندازه بزرگتر، روی تصویر کلیک کنید.
CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟
سفارش طراحی اینفوگرافیک

یک دیدگاه

دیدگاه شما چیست؟