پروژه ها

متدولوژی تحقیق اندازه گیری رضایت مشتریان صنعت خودرو

امروزه ایمنی، کیفیت و حفاظت از محیط زیست از اهمیت ویژه‌ای در جوامع بشری برخوردار است و یکی از ابزارهای موثر این مسیر، می‌تواند بهره‌گیری از خدمات شرکت‌های بازرسی باشد.
در این راستا شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) در سال ۱۳۶۸ با هدف ارائه خدمات فنی، مهندسی، مشاوره‌ای و تحقیقاتی جهت ارتقا کیفیت محصولات تولیدی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تدوین استانداردهای مورد نیاز صنایع و نظارت بر حسن اجرای پروژه‌ها و حسن ارائه خدمات تاسیس شد. اینفوگرافیک زیر به سفارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران توسط تیم اینفوگرافیک طراحی گردیده است.

comici-infographic

سفارش طراحی اینفوگرافیک

۲ دیدگاه

دیدگاه شما چیست؟