فناوری اطلاعات

دنیای تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین، بازاریابی آنلاین یا بازاریابی اینترنتی، یک شکل از بازاریابی و تبلیغ است که از اینترنت برای تحویل دادن پیام های بازاریابی تبلیغاتی به مشتریان استفاده می‌شود. شبیه دیگر رسانه‌های تبلیغاتی، تبلیغات آنلاین غالباً دو شخص را در بر می‌گیرند، یک ناشر که آگهی‌ها را به درون محتوای آنلاینش می‌گنجاند و یک آگهی دهنده که آگهی‌هایی که نمایش داده می‌شود را برای ناشر فراهم می‌کند. تبلیغات آنلاین یک تجارت بزرگ محسوب می‌شود که به سرعت رشد می‌کند. در سال ۲۰۱۱، درآمدهای تبلیغات اینترنتی در آمریکا از دیگر رسانه‌ها نظیر تلویزیون پیشی گرفته و تقریباً، از برنامه‌های تلویزیونی فراتر رفته است. در سال ۲۰۱۳، درآمدهای تبلیغات اینترنتی در آمریکا بالغ بر ۴۲٫۸ میلیارد دلار بوده که با ۱۷ درصد افزایش نسبت به ۳۶٫۵۷ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۲ می‌باشد. موفقیت درآمدهای تبلیغات اینترنتی در آمریکا از ۲۰٫۱ میلیارد دلار در نیمه نخست سال ۲۰۱۳، ۱۸ درصد افزایش نسبت به مدت زمان مشابه در سال ۲۰۱۲ دارد. تبلیغات آنلاین بطور گسترده تقریباً در سرتاسر همه بخشهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از رسم‌های رایج برای تبلیغات آنلاین بحث انگیز و بطور فزاینده ایی در معرض نظارت هستند. تبلیغات آنلاین ویژگی‌های خاص خود را دارد. به عنوان مثال در تبلیغات اینترنتی می‌توان به راحتی اطلاعات را حذف یا اضافه کرد. همچنین در رسانه‌های برخط امکانات بسیاری برای تجزیه و تحلیل داده‌ها وجود دارد. سرعت بازخورد گرفتن در تبلیغات برخط بسیار بالا است. آگهی‌دهنده با یکبار پرداخت هزینه می‌تواند بازخورد تبلیغات خود را مشاهده کند. در اینفوگرافیک زیر با اندازه بازار این صنعت و روندهای درآمدی آن بیشتر آشنا خواهید شد.

اینفوگرافیک دنیای تبلیغات آنلاین

خرید نسخه با کیفیت

سفارش طراحی اینفوگرافیک

دیدگاه شما چیست؟