آموزش و پژوهش علمی و فرهنگی

تاریخچه نرم افزار CRM

امروزه توسعه دهندگان CRM در تلاشند تا بر روی محصولات قابل سفارشی سازی و منعطف متمرکز شوند و با تحلیل داده ها در راستای خرد سازمانی مشتری محور ، گام بردارند . اکثر نرم افزار های CRM  می توانند برای یکپارچه سازی راه های ارتباطی پلتفرم های مدیریت تماس  ، برنامه های ایجاد سرنخ و حتی بازار یابی مورد استفاده قرارگیرند . بنابراین بدیهی است که سیستم های نرم افزاری CRM  در بیش از دو دهه عمر خود دچار تغییرات قابل ملاحظه ای شده باشند .

تاریخچه نرم افزار CRM

سفارش طراحی اینفوگرافیک

دیدگاه شما چیست؟