کارگاه‌ها

کنفرانس ملی تبلیغات محیطی

بنا به تعریف، تبلیغات محیطی، کلیه گونه‌های تبلیغاتی که یک مشتری در خارج از محیط خانگی خود به آن دست می‌یابد را شامل می‌شود. محیط‌ها و فضاهای عمومی، فضاهای داخل و خارج حوزه حمل و نقل، محل‌های انتظار و … مهم‌ترین گونه‌های تبلیغات محیطی قلمداد می‌شوند. ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های تبلیغات محیطی آن‌چنان گسترده است که به‌جرئت می‌توان گفت در غالب کسب‌وکارهای امروزی موفقیت بدون تبلیغات محیطی امری سخت و گهگاه محال خواهد بود.
علاوه بر این امروزه تبلیغات محیطی نقش و جایگاه خود را از منظرهای دیگری همچون فرهنگ و هنر، علوم اجتماعی، علوم ارتباطات، مدیریت شهری و … نیز به‌خوبی به اثبات رسانیده است که با اندکی تأمل و انصاف می‌توان بر عدم بهره برداری کامل از این ظرفیت‌ها در کشور اذعان نمود. این ماهیت چندبُعدی و بین‌رشته‌ای تبلیغات محیطی از یک سو و ظرفیت‌های بالقوه آن در حوزه فرهنگ سازی، توسعه ارتباطات، هویت بخشی اجتماعی، زیباسازی شهری و …، برپایی محفلی علمی به منظور تجمیع آراء صاحبنظران، پژوهشگران، متولیان و عاملیت‌های این حوزه را ایجاب می‌نماید. کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران، اولین کنفرانسی است که با این نگرش ان‌شاءالله در آذرماه ۱۳۹۴ برگزار شده و این حوزه جذاب تحقیقاتی، کاربردی و اجرایی را موشکافانه مورد بررسی قرار خواهد داد.

کنفراس ملی تبلیغات محیطی

محورهای اصلی این کنفرانس عبارتند از:
– تبلیغات محیطی، هویت و ارتباطات فرهنگی و اجتماعی
– تبلیغات محیطی و بهبود فضای کسب و کار
– اخلاق، قوانین و الزامات در تبلیغات محیطی
– تبلیغات محیطی، مبلمان و نمای شهری
– تکنولوژی ها و فناوری های نوین در تبلیغات محیطی
– ایمنی، محیط زیست و انرژی در تبلیغات محیطی

مخاطبان کنفرانس:
– پژوهشگران و صاحب نظران دانشگاه ها، دانشکده ها، پژوهشگاه ها و انجمن های علمی مرتبط
– سیاستگذاران حوزه های مرتبط اعم از مدیران فرهنگی، شهری، هنری، اجتماعی و تجارت کشور
– اصناف اعم از انجمن های صنفی مرتبط، کانون ها و شرکت های تبلیغاتی و شرکت‌ها و سازمان‌ها و برندهای تبلیغ دهنده

کارگاه اینفوگرافیک در کنفرانس ملی تبلیغات محیطی

به استحضار می رساند که «نخستین مرجع تخصصی اینفوگرافیک فارسی» با همکاری دبیرخانه این کنفرانس، اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی «آشنایی با انواع اینفوگرافیک و نقش تاثیرگذار آن در تبلیغات محیطی» می نماید. لازم به ذکر است که به شرکت کنندگان در کارگاه ها، از سوی دانشگاه علم و فرهنگ گواهینامه اعطا می‌گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۲۱۴۷۲۵-۰۲۱ یا رایانامه oac@usc.ac.ir تماس حاصل فرمایید.

محل برگزاری: تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، نرسیده به پل همت، خیابان شهید قموشی، خیابان بهار، دانشگاه علم و فرهنگ، سالن شهدای جهاددانشگاهی

وب سایت کنفرانس : http://conferences.isc.gov.ir/usc
.
.

سفارش طراحی اینفوگرافیک

دیدگاه شما چیست؟