توضیحات وبینار
در حقیقت هم داستانها به داده نیاز دارند و هم دادهها به داستان. دادهها بدون داستان ساده و کسل کنندهاند و برقراری ارتباط با آن سخت است. داستانها نیز بدون داده غیر قابل اعتماد هستند.
داستان سرایی داده شکل جدیدی از ارتباط نوشتاری است که نویسنده حجم قابل ملاحظه ای از دادهها را تحلیل کرده و قسمتهای مفید آن را استخراج و جداسازی میکند و با شکلی مناسب و جذاب ارائه میکند. به بیان دیگر داستان سرایان، دادههای بزرگ را با هدف قابل درک کردن و ارائه بهتر، به دادههای کوچک تبدیل میکنند.
داستان ها، راهی برای ساده سازی و قابل درک سازی یک جهان پیچیدۀ داده ها
داستان ها همیشه ابزارهای اثربخشی برای انتقال تجربیات انسانی بوده اند. داستان های داده محور و تحلیل محور هم تنها، نمونه های جدید داستان هستند. داستان ها، راه هایی برای ساده سازی و قابل درک سازی یک جهان پیچیدۀ داده ها هستند. داستان ها، زمینه، بینش و ترجمان را برای معنی بخشی و ارتباط دهیِ داده ها و حقایق را فراهم می آورند. این کار، درک داده ها را نه تنها ساده تر، بلکه جذاب تر می کند.
در این وبینار با ما همراه باشید تا با هم درباره داستان سرایی با داده ها، لزوم داستان سرایی و کاربردش در طراحی اینفوگرافیک ها و ارائه ایده آل صحبت کنیم.
سرفصلهای وبینار
- داستان سرایی چیست؟
- چرا باید از داستان سرایی استفاده کنیم؟ مگر داده های خودمان چه مشکلی دارد؟
- کاربرد داستان سرایی در طراحی اینفوگرافیک ها و ارائه ایده آل چیست؟
- یک داستان از چه اجزایی تشکیل شده و در هر قسمت باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
- چطور می توانیم به یک داستان سرای حرفه ای داده تبدیل شویم؟
مخاطبین
افراد زیر همگی میتوانند جزء مخاطبین دوره باشند:
استارتاپ ها
روابط عمومی سازمان ها
طراحان گرافیک
فعالان حوزه تبلیغات
فعالان دیجیتال مارکتینگ
فعالان حوزه بازاریابی
ادمین های شبکه های اجتماعی
صاحبان ایده
کارشناسان آموزش
اعضای تیم بازرگانی و ارتباط با مشتری
و به طور کلی همه کسانی که می خواهند یک محتوا را جذاب و تاثیرگذار ارائه دهند.
سوالات متداول
1- آیا این وبینار پیش نیاز دارد؟
خیر