معرفی رویداد :
روز بازاریابی دیجیتال ، با حضور مديران بازاريابى ديجيتال كسب و كارهاى موفق و با هدف اشتراك گذارى دانش و تجربه در اين حوزه برگزار ميشىود. در این کنفرانس یک روزه، مدیران ارشد بازاریابی دیجیتال در ارائه های ۳۰ دقیقه ای، با یک مثال واقعی از تجربه ی تلخ یا شیرینی که در مسیر پر پیچ و خم بازاریابی دیجیتال پشت سرگذاشتند، دانش و تجربه گرانبهایشان را با شرکت کننده ها به اشتراک خواهند گذاشت که یکی از حامیان رسانه ای کنفراس فوق ، نخستین مرجع تخصصی اینفوگرافیک به زبان فارسی می باشد .
محور های اصلی این رویداد عبارتند از :
کمپین های شبکه های اجتماعی
تبلیغ برون مرزی محیطی و مجازی
ابزار های بازاریابی دیجیتال
آینده بازاریابی دیجیتال
برنامه رویداد :
جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷