اﻣﺮوزه ﺧﺪﻣﺎت، ﻧﻘﺶ مهم و ﻓﺰاﯾﻨﺪهاى ﺑﺮاى اﻗﺘﺼﺎدهاى جهان اﯾﻔﺎ ﻣﻰﮐﻨﺪ. از زﻣﺎﻧﻰ ﮐﻪ ﺑﻪ ﯾﺎد دارﯾﻢ ﺧﺪﻣﺎت وﺟﻮد داﺷﺘﻪ و ﺑﻪ ﺷﮑلهای ﮔﻮﻧﺎﮔﻮن ﺳﺎزﻣﺎﻧدهی ﺷﺪهاﻧﺪ، ﺑﺎ اﯾﻦ ﺣﺎل ﺧﺪﻣﺎﺗﻰ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺷﮑﻞ آﮔﺎهاﻧﻪ ﻃﺮاﺣﻰ ﺷﺪهاﻧﺪ، ﻣﺪلهای ﺗﺠﺎرى ﺟﺪﯾﺪ را ﺑا هم ﻣﻰآﻣﯿﺰﻧﺪ؛ ﻧﯿﺎزهای اﺳﺘﻔﺎدهﮔﺮ را درك ﻣﻰﮐﻨﻨﺪ و ﺳﺒﺐ آﻓﺮﯾﻨﺶ ارزشهای اﺟﺘﻤﺎﻋﻰ- اﻗﺘﺼﺎدى ﺟﺪﯾﺪ در ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻣﻰﺷﻮﻧﺪ. ﻃﺮاﺣﻰ ﺧﺪﻣﺎت، حوزهای ﻣﯿﺎن رﺷﺘهاى اﺳﺖ ﮐﻪ مهارتهای ﻣﺘﻌﺪدى از ﺟﻤﻠﻪ ﻃﺮاﺣﻰ، ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ و مهندسی ﻓﺮاﯾﻨﺪ، ﺑﺎزارﯾﺎﺑﻰ و ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت، ﻋﻠﻮم ﺷﻨﺎﺧﺘﻰ، مهندسی آى-ﺗﻰ و … را در کنار هم به کار میگیرد. ﻃﺮاﺣﻰ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎ روﯾﮑﺮد اﺻﻠﻰ فهمﺻﺤﯿﺢ ﻧﯿﺎز ﻣﺸﺘﺮى، ﺑﺮاى ﮐﻤﮏ ﺑﻪ ﺗﻮﺳﻌﻪ و بهبود ﮐﺴﺐ و ﮐارها در دﻧﯿﺎى اﻣﺮوز ﻣﻄﺮح ﺷﺪه اﺳﺖ. ﺗﻤﺎﻣﻰ اﺑﺰارها در اﯾﻦ روﯾﮑﺮد ﺑﺮ روى اﻧﺴﺎن ﻣﺘﻤﺮﮐﺰ ﻣﻰﺷﻮد ﺗﺎ در کنار تقویت کسب و کارها، زﻧﺪﮔﻰ اﻧﺴﺎن را ﻧﯿﺰ بهبود ﺑﺨﺸﺪ.
توجه به اهمیت حوزههای خدماتی همچون سایر حوزههای کسب و کار و بازنگری در ارائه روند ایجاد و ارائه خدمات موجود در سطح کشور ما را برآن داشت تا در اردیبهشت ماه سال 1394 اولین کنفرانس ملی طراحی خدمات را پایه گذاری کنیم. پس از برگزاری موفق اولین کنفرانس ملی طراحی خدمات و استقبال علاقهمندان به این حوزه از دیزاین، پایگاه اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در نظر دارد با همکاری اساتید، پژوهشگران، دانشگاهها، سازمانهای دولتی و خصوصی دومین کنفرانس ملی طراحی خدمات را با رویکرد “طراحی خدمات و ارزش آفرینی” در آبان ماه سال 1395 برگزار نماید.
محورهای این دوره از کنفرانس به شرح زیر می باشد:
- طراحی خدمات و کسب و کارهای الکترونیک
- طراحی خدمات و گردشگری
- طراحی خدمات و مدیریت شهری
ازکلیه اساتيد، دانشجويان، پژوهشگران و فعالین محترم دعوت میشود چکیده مقالات تحقیقاتی با روشهای کمی، کیفی، ترکیبی و مطالعات موردی خود را تا تاریخ 10 خرداد 1395 ارسال نمايند.
لازم به ذکر است مقالات بايد در قالب فرمت مشخص شده و تحت موضوعات محورهای تخصصی کنفرانس آماده گرديده و از طريق سامانه مقالات به دبيرخانه کنفرانس ارسال گردند.
2 دیدگاه ها
مرسی از اطلاع رسانیتون
با سلام و عرض ادب
موفق و سلامت باشید