توضیحات وبینار
شما در سازمانتان ، چه بزرگ باشد چه کوچک، نیاز دارید همه عناصر بصری مثل لوگو، وب سایت، فایل های ارائه، بروشور، کاتالوگ، کارت ویزیت، پاکت نامه و حتی تابلوها و… را یکپارچه کنید، گویی که همه آنها به یک زبان صحبت میکنند؛ انگار که همه آنها از یک خانواده یا یک مجموعه هستند. در غیر این صورت شما نمیتوانید ادعا کنید که یک برند دارید.
اگر یک کسب و کار کوچک دارید، ممکن است تصور کنید برندبوک آنقدرها هم مهم نیست؛ اما همه برندها برای کسب اطمینان از یکپارچگی عناصر بصری خود به یک راهنمای مکتوب نیاز دارند.
فرض کنید شما در شرکت خود یک طراح دارید و تمام عناصر بصری شرکت مانند لوگو، وبسایت، کارتهای تبلیغاتی و دیگر اقلام بصری را او طراحی میکند. قطعا طراح شما به تمام قواعد و جزییات این عناصر مسلط است. حال فرض کنید، پس از چند سال، طراح دیگری به شرکت اضافه میشود یا طراح قدیمی از شرکت می رود. بهاینترتیب، کارمند جدید باید اصول و قواعد عناصر بصری شما را یاد بگیرد. مسلما اگر برندبوک داشته باشید، بهراحتی آن را در اختیار طراح جدید قرار میدهید. این برندبوک شامل تمام مواردیست که او باید بداند: رنگها، اندازه و جای لوگو، فونتها و… .
به علاوه برندبوک با ساده و یکپارچهکردن فعالیتهای شرکت به شما کمک میکند. خلق برندبوک، همزمان با کارکردن روی پروژهای خاص، وقتی از شما نمیگیرد، بلکه کاملا برعکس، از اتلاف وقت شما جلوگیری میکند.
به طور کلی دو برند بوک یکسان وجود ندارد. هر شرکت با یک ماموریت، ارزش ها، مدل کسب و کار و سایر خصوصیات خود دارای یک برند بوک منحصر به فرد است.
ما در این وبینار تمامی اجزای یک برندبوک را به شما معرفی می کنیم و در مورد این اجزا توضیحات و نمونه های مختلفی ارائه خواهیم کرد. بعد از این وبینار شما به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که برای سازمان شما کدام اجزای برندبوک ضروریست و باید آن ها را به صورت یکپارچه داشته باشید.
اگر هم طراح هستید و می خواهید بدانید یک برندبوک از چه اجزایی تشکیل شده تا به کارفرمایان پیشنهاد بدهید و برندبوک های حرفه ای طراحی کنید در این وبینار با ما همراه باشید.
همچنین نمونه های مختلفی از برندبوک های سازمان های مطرح ایرانی و خارجی را با هم خواهیم دید و به بررسی اجزای مختلف آن ها می پردازیم.
کدام بلیط مناسب شماست؟
اگر فقط می خواهید با این مباحث آشنا شوید و در تاریخ برگزاری کلاس می توانید در کلاس حضور یابید همین الان رایگان توی وبینار شرکت کنید.
اما اگر مباحث و فیلم وبینار بعدا به کارتان می آید و نمی خواهید جزوه بنویسید یا در این ساعت و تاریخ نمی توانید در کلاس شرکت کنید، بلیط همراه با فیلم قابل دانلود را انتخاب کنید. ضمنا با خرید این بلیط یک پکیج ویژه شامل انواع برندبوک های خارجی و ایرانی و همین طور یک مجموعه فایل های لایه باز ست های اداری دریافت خواهید کرد.
سرفصلهای وبینار
- معرفی تمام اجزای یک برندبوک کامل
- بررسی چند برندبوک ایرانی و خارجی
مخاطبین
مهمترين مخاطبان كارگاه عبارتند از:
مدیران سازمان های بزرگ و کوچک
مسئول برند
کارشناسان
مدیران و کارشناسان روابط عمومی
استارت آپ ها
طراحان گرافیک
کارفرمایان
و هر کسی که احساس می کند کسب و کارش به برندبوک نیاز دارد.