CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوریهایی گفته میشود که در شرکتها و سازمانها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار میرود.سازمانها با استفاده از CRM – Customer Relationship Management- می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند. این طرح به سفارش پایگاه تخصصی اتاق مدیریت ارتباط با مشتری توسط تیم اینفوگرافیک طراحی شده است.
برای مشاهده در اندازه بزرگتر، روی تصویر کلیک کنید.
1 دیدگاه
عالی بود خیلی به دردم خورد از اطلاع رسانی تون ممنون