امروزه مردم وقت بیشتری را نسبت به قبل صرف کار کردن با تلفنهای همراهشان میکنند.این دنیای بازاریابی جدید شامل اصطلاحاتی چون: تلفنهای هوشمند، جستجوگرها، بسترهای تلفن همراه، منطقه جغرافیایی و بازاریابی اجتماعی میباشد.بازاریابان باید به بهترین وجه این نوع جدید از مصرفکنندگان و چگونگی رسیدن به آنها را بشناسند.تکنولوژی نیز مانند موقعیت یاب و برچسب تلفن همراه میتواند به ما در جهت شناخت بهتر مصرفکننده تلفن همراه و ارائه پیامهای مربوطه کمک کند.
بازاریابی تلفن همراه
پست قبلی
1 دیدگاه
بخاطر همین اگه دوست داشتید در مورد تعمیرات موبایل فعالیت کنید به سایت ما سر زنید