توضیحات وبینار
در هر موقعیت و جایگاهی که هستید حتما برایتان پیش آمده است که به یک طراح گرافیک پروژه ای سپرده باشید. یا خودتان طراح گرافیک هستید و پروژه های گرافیکی مختلفی را انجام می دهید. برای اینکه نتیجه نهایی یک طرح گرافیکی ، ایده آل به نظر برسد ، رعایت مجموعه ای از نکات و استانداردها الزامی میباشد که هر یک از این موارد، با یادگیری اصول و کسب تجربه بهتر خواهند شد.
به علاوه اگر کارفرما و طراح هر دو این اصول و استانداردها را بشناسند سریع تر به زبان مشترک می رسند و در نهایت به نتیجه ای مطلوب و یک طرح گرافیکی حرفه ای خواهند رسید. بارها دیده ایم کارفرمایان درخواست هایی از طراح دارند که مغایر با اصول حرفه ای طراحی گرافیکی است و یا طراح نمونه کاری به کارفرما ارئه می دهد که این استانداردها را رعایت نکرده است.
ما در این وبینار سعی داریم تمام مواردی که باید رعایت شود تا یک طرح گرافیکی قابل قبول و حرفه ای باشد را مطرح کنیم و به شما آموزش دهیم چطور یک فایل گرافیکی را به درستی ویراستاری کنید. چه کارفرما باشید چه طراح می توانید از این اصول برای ارزیابی محتواهای گرافیکی بهره بگیرید.
اصول استاندارد و اساسی در طراحی گرافیک که در این وبینار میخواهیم با آنها آشنا شویم ، در تمامی طرحهای گرافیکی مثل پوستر، ست اداری، کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور، تراکت، مجله، اینفوگرافیک، فایل ارائه، موشن گرافیک، لوگو و… دخیل هستند و از آنها استفاده میشود. در بعضی طراحی ها نیز به طور خاص استانداردهایی وجود دارد که به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد.
سرفصلهای وبینار
- معرفی و آموزش اصولی که باید در یک طراحی حرفه ای رعایت شوند.
- معرفی قوانین گشتالت – نحوه درک بصری مغز انسان و اصول حرفه ای طراحی محتوای بصری
- استانداردهای فایل های گرافیکی که قرار است چاپ شوند
- سلسلهمراتب بصری در طراحی گرافیکی
- بررسی چند نمونه طراحی گرافیکی قبل و بعد از ویراستاری
مخاطبین
افراد زیر همگی میتوانند جزء مخاطبین دوره باشند:
به طور کلی : تمام کسانی که یک پروژه گرافیکی سفارش داده اند یا طراحی که قرار است یک پروژه گرافیکی انجام دهد
و بهطور جزیی تر :
مدیران
کارشناسان
استارتاپ ها
روابط عمومی سازمان ها
طراحان گرافیک
فعالان حوزه تبلیغات
فعالان دیجیتال مارکتینگ
فعالان حوزه بازاریابی
ادمین های شبکه های اجتماعی
صاحبان ایده
کارشناسان آموزش