توضیحات وبینار
شاید تا الان برای شما هم پیش اومده باشه که طراحی ست اوراق اداری انجام داده باشید اما آیا با همه اصول طراحی یک ست حرفه ای آشنا هستید؟ در اکثر مواقع ما به عنوان طراح غیر از جذابیت بصری طرحمون باید نکات چاپ و کیفیت بالا رو هم بدونیم تا علاوه بر اینکه کار زیبا تحویل مشتری داده بشه هزینه هارو هم تا حد امکان کم کنیم و بالاترین و بهترین امتیاز رو توی کارمون داشته باشیم. گذشته از همه این ها هزینه چاپ مخصوصا توی تیراژ بالا برای مشتری خیلی مهم و تاثیرگذاره به خصوص که اگر چاپ ست اداری هم با خود طراح باشه دونستن نکاتی که کنترل هزینه هارو به همراه داره برای طراح ضروری و لازمه. تو این وبینار قراره یاد بگیریم اصول فنی یک ست اداری حرفه ای چه نکاتی رو داره و دونه دونه اون هارو بررسی کنیم و صرف نظر از اینکه در چه نرم افزاری طراحیمون رو انجام میدیم در کنارش اصولی ترین روش انتخاب رنگ و صفحه بندی رو برای رسیدن به هزینه بهینه با هم یاد بگیریم.پس با ما همراه باشید..
سرفصلهای وبینار
- اصول طراحی و کاربرد اوراق اداری
- اصول مهم طراحی قالب های سربرگ
- نکات طراحی کارت ویزیت
- اصول طراحی انواع پاکت نامه(ملخی، فانتزی، کیسه ای، کیفی و …)
- آشنایی با شیت بندی و رنگ بندی اوراق اداری
- نکات مهم برای چاپ و صفحه بندی اوراق(کاهش هزینه،بهترین صفحه بندی،کمترین میزان رنگ و ….)