وجود شرایط جهانی شدن و پیشرفت تکنولوژی، شرکتها را در معرض رقابتی سنگین قرار داده است؛ به طوری که در این دوران، شرکتها به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان ابزاری برای افزایش سودآوری خود مینگرند. بسیاری از محققین و پژوهشگران، نرم افزار CRM را حلقه واسط بین مردم، فرآیندها و تکنولوژی دانسته و آن را راهکاری برای جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان جهت ایجاد روابطی قویتر با آنها میدانند. متخصصان نرم افزارهای سی آر ام در پیشبینی و تحلیلهای خود اعتقاد دارند که با بهکارگیری برخی تغییرات در صنعت سی آر ام که به برخی از آنها در این اینفوگرافیک اشاره شده است، تحول عظیمی در این صنعت رخ داده و افزایش بهرهوری در کسبوکار را امکانپذیر خواهد کرد.