عدم وجود برنامه مشخص برخی بانک ها و شرکت های پرداخت برای وفاداری مشتریان را باید یکی از ضعف هایی دانست که در شبکه بانکی و صنعت پرداخت الکترونیک وجود دارد. ضعفی که ممکن است خیلی ها به آن توجه نداشته و یا سطحی و گذرا از آن عبور کرده باشند. فراموش نکنیم ارائه سرویس و خدمات به مشتریان، متفاوت با برنامه ریزی هایی است که باید برای وفادارسازی آنان انجام داد.طی سال های اخیر عده ای از باشگاه مشتریان به عنوان جایگاهی برای ایجاد این وفاداری یاد می کنند. یک مجموعه که در آن برای گرد آوری مشتریان و ثبت اطلاعات آنها به وجود میآید. ابزار نسبتاً جدیدی که توسط برخی از شرکتهای تجاری در کشور استفاده میشود.به واسطه وجود این خلاها و کمبود و کاستی هاست که شرکت کارت اعتباری ایران کیش بنادارد تا در راستای ایجاد تحولات هر چه بیشتر در مسیر وفادارسازی پذیرندگان و دارندگان کارت، رویکردی جدید را در باشگاه مشتریان پیاده سازی و اجرا کند.
در همین رابطه قسمتی از پروژه اینفوگرافیک طراحی شده ی باشگاه مشتریان ایران کیش را که توسط تیم ما طراحی و تولید گردید را ملاحظه می فرمایید :