بازاریابی محتوا فرمی از بازاریابی است که برند شما را با استفاده از محتوای نوشته شده با کیفیت بالا و مؤثر، به مشتری متصل میکند و تعامل طرفین را افزایش می دهد .
بازاریابی محتوا اشکال مختلفی دارد :
مثل : مقالات ، اینفوگرافیک ها ، پادکست ها ، ویدیو ها و … .
اساس بازاریابی محتوا برای این نیست که لینکهای بیدوام و بیارزش برای برند شما بسازد ! بلکه برای کسانی است که می خواهند آگاهی و شناخت بیشتری برای نام تجاری خود در میان مشتریان به وجود بیاورند . چه کسب و کار آنلاین داشته باشند چه آفلاین ، تفاوتی ندارد .
اینفوگرافیک “روزی روزگاری در سرزمین بازاریابی محتوا…” به شما کمک میکند تا علاوه بر شناخت این نوع از بازاریابی بتوانید از آن در گسترش نام تجاریتان استفاده کنید .
با هم به بررسی برخی از آمارهای مهم ارائه شده در این اینفوگرافیک می پردازیم :
- بازاریابی محتوا از مدتها قبل وجود داشته اما از سال 2010 تازه تأثیر واقعی خود را نشان داده است .
- بازاریابی محتوا بین سالهای 2010 تا 2013 دو برابر شد .
- ارتباط با چشماندازها بسیار ساده تر شد .
- افزایش رتبه به لطف بازدید و ترافیک منحصر بفرد .
- محتوای با کیفیت بالا هیچگاه کهنه نمی شود .
- 92% از بازاریابان از راهکار بازاریابی محتوا برای برای پیشبرد کسب و کارشان استفاده می کنند .
- 58% از تجارتهای B2B و 60% از تجارتهای B2C بودجهی محتوای خود را در سال 2014 افزایش دادند .
- 25% از بازاریابان برنامه ریزی کردند که بودجهی بازاریابی محتوای خود را در سال 2014 استفاده کردند .
2 دیدگاه ها
سلام
خیلی ممنون از اینکه اینفوگرافیکم رو منتشر کردید.
از شما سپاسگزاریم.