استفاده از سرویس تلفنهای اینترنتی و مزایای آنها در سازمانهای بزرگ و کسب و کارهای کوچک بطور قراینده ای رو به رشد است.از آنجایی که استفاده از سرویس های Voip می تواند بشدت باعث کاهش هزینه و افزایش بهره وری در شکل دهی ارتباطات یک سازمان شود ، انتخاب یک روش پیاده سازی مقرون به صرفه و منطبق با نیازهای سازمان ، شرکت یا کسب و کار مربوطه ، از اولویت هایی است که بایستی در تصمیم گیری ها لحاظ شود.صرف تجهیز یک سازمان به سرویس Voip به تنهایی نمی تواند ، باعث صرفه جویی مالی و جلوگیری از هدر رفت زمان شود.بلکه انتخاب الگوی متناسب با ابعاد سازمان و کسب و کار است که می تواند برخورداری از تمامی مزایای سرویس های Voip را تضمین نماید.اینفوگرافیک ” مقایسه ی سرویس Voip داخلی و Voip میزبان ” به بررسی این دو روش پیاده سازی سرویس های Voip در سازمانها و شرکتها می پردازد و با مقایسه ی آنها ، به شما کمک می کند تا با نیازسنجی احتیاجات سازمانی خود ، انتخابی مطابق با واقعیت های سازمانی خود داشته باشید.
مقایسه ی سرویس Voip داخلی و Voip میزبان
برای مشاهده در ابعاد بزرگتر، روی تصویر کلیک کنید.
پست قبلی
1 دیدگاه
با تشکر از مطالب سایتتون