URL را کوتاهتر کنید:
URL مربوط به رتبههای ۱ موتور جستجو، بهطور میانگین۵۰ کارکتر دارند.
محتوایی ایجاد کنید که رقبایتان ندارند:
این محتوا میتواند شامل محتوای گرافیکی، انیمیشن، محتوای تعاملی و ویدیو باشد. محتوای تعاملی نرخ تبدیلی ۲ برابر بهتر از محتوای استاتیک دارد.
عنوان بهتری برای محتوا انتخاب کنید:
نرخ تبدیل به کلیک (CTR) که متاثر از انتخاب مناسب عنوان است، ضریب همبستگی ۰٫۶۷ با رتبه در نتایج موتور جستجو دارد.
چگونه محتوایی ۱۰ برابر بهتر از رقبا ایجاد کنیم
پست قبلی
5 دیدگاه ها
ترجمه خیلی ضعیف بود
ترجمه ش موردی نداشتا
با سلام و سپاس بسیار عالی بود ممنون
ممنون دوست عزیز عالی بود
ممنون
فکر میکنم راه خل های مناسبی باشه