در پی ابراز نارضایتی کاربران وب از وضعیت بازاریابی اینترنتی، تغییراتی توسط بازاریاب ها انجام شد. تغییراتی به سمت ایجاد ارزش افزوده برای کاربران. روشی که نه تنها آزار دهنده نیست بلکه جذاب و آموزنده است. این نوع جدید از بازاریابی جلب نظر مشتری استوار است نه تنها فروش یک محصول یا خدمت به او.این اینفوگرافیک نگاهی دارد به مقایسه شیوه های بازاریابی نوین و قدیمی.
بازاریابی داخلی
پست قبلی
3 دیدگاه ها
جالب بود من خودم واقعا به این قضیه مشکل داشتم و دارم … باید یه بار دیگه از اول بخونم و اجراش کنم
ممنون از اینفو گرافیک فارسی مفید.
با سلام
بسیار عاتی و جامع بود.متشکرم از زحمات شما