پرشیا خودرو نامی است آشنا برای هر کس که لذت محض رانندگی را با خودرو های بی همتای BMW در پهنه گسترده کشور ایران تجربه می کند. امکانات خدمات فنی شرکت در مساحتی بسیار بزرگ و تجهیزاتی که نمونه آن در خاورمیانه کم نظیر است و با دستان پرتوان کادر کارشناسی و متخصص این شرکت که جملگی از امکان برخورداری از بالاترین سطوح آموزشی در کمپانی BMW بهره برده اند، تضمین کننده کیفیت خدمات و رضایت مشتریان BMW در ایران است. سابقه فعالیت این شرکت در ایران، به سال 1383 تحت نام موسسه نوریانی و ادامه فعالیت آن از سال 1386 با نام پرشیا خودرو بعنوان فروش و خدمات پس از فروش BMW در ایران برمی گردد. از آن زمان تاکنون، پرشیا خودرو همواره سعی داشته تا در کنار برند معتبر BMW هویت خود را بعنوان احیا کننده ارزشهای والای سازمانی و احترام به حقوق مشتری در کشور ایران به اثبات برساند.
اگرچه تاریخ فعالیت های این شرکت با سرمایه ای بسیار عظیم، پر از فراز و نشیب و چالشهایی در عرصه تحریم های بین المللی بوده است، اما مدیریت نوین این شرکت مفتخر است که هم اکنون در بخش اقتصاد خصوصی در کشور ایران، بر چالشها فائق آمده، پرچم دار این نام معتبر است و با قبول ضمانتی کامل و گسترده که خدمات پیش از خرید و پس از فروش را شامل می شود، به تعهد خود در قبال مشتریان و کسب اعتماد و اطمینان آنان پایبند است. در بین خودروسازان بزرگ دنیا، BMW پرچم دار نوآوری و موفقیت در مدیریت کلان صنعت خودرو بوده است. مدیریت نوین پرشیا خودرو نیز متعهد است تا با افزایش بهره وری در کادر نیروی انسانی خود این نام هیجان انگیز را سربلند نگاه دارد.
در اینفوگرافیک زیر، با گوشه ای از عملکرد این شرکت در حوزه آموزش در سال 94، بیشتر آشنا خواهید شد.